در این مطلب به معرفی یکی از سرویس‌های گوگل خواهیم پرداخت. سرویسی که با استفاده از آن و متصل شدن به حساب کاربری گوگل میتوانید به پیدا کردن گوشی سایلنتی که گم شده کمک کرد و همچنین در صورت نیاز اطلاعات روی آن را پاک کنید. در ادامه با مطلب ترفند پیدا کردن گوشی سایلنت شده با استفاده از حساب گوگل و سرویس Find Your phone در خدمت شما دوستان هستیم. با ما همراه باشید.

شما با استفاده از این ترفند می‌توانید تلفن همراه گم شده خود را در حالت silent پیدا کنید.

قطعا شما نیز وقتی گوشی موبایلتان را در منزل یا محل کار گم می‌‌کنید ساده‌ترین راهی که برای پیدا کردن گوشی سایلنتی که گم شده در پیش می‌گیرید زنگ زدن به آن و ردیابی صدای آن است، اما اگر گوشی موبایل شما در حالت سایلنت بود چگونه آنرا پیدا می‌کنید؟ چه راه حل مناسبی برای پیدا کردن آن در نظر دارید؟

جای نگرانی نیست! اگر راه حل مناسب و فوری برای حل این مشکل سراغ ندارید به ادامه این مقاله توجه نمایید و آنرا برای دوستان و عزیزانتان نیز به اشتراک گذاشته تا بتوانید آنها را نیز از این راه حل مناسب مطلع سازید.

برای پیدا کردن گوشی سایلنتی که گم شده سه شرط لازم است که البته کمتر کسی وجود دارد که از این سه شرط استفاده نکند:

  • گوشی گم شده اندرویدی باشد
  • گوشی شما به اینترنت متصل باشد
  • یک حساب جیمیل بر روی آن فعال باشد

 آموزش پیدا کردن گوشی اندرویدی گم شده در حالت سایلنت:

هر گوشی هوشمند اندرویدی به صورت پیش‌فرض دارای اپلیکیشنی به نام Android Device Manager است. برای دسترسی به گوشی خود از این طریق مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول: وارد آدرس google.com/android/devicemanager شوید و پیش از هر چیز به حساب ایمیل خود وارد شوید.

مرحله دوم: در قسمتی که اطلاعات مربوط به دستگاه تلفن شما را نمایش می‌دهد بر روی کادر play sound کلیک کرده تا گوشی موبال شما حتی در حالت سایلنت شروع به زنگ خوردن کند.

مرحله سوم: پس از پیدا کردن تلفن همراه خود بر روی دکمه stop ringing کلیک کنید تا زنگ تلفن همراه شما متوقف شود.

آموزش پیدا کردن گوشی آی‌اواس گم شده در حالت سایلنت:

مرحله اول: ابتدا باید وارد سایت iCloud شوید. سپس اپل‌آیدی و پسوردتان را وارد کنید.

مرحله دوم: روی آیکون Find iPhone کلیک/لمس کنید.

مرحله سوم: در قسمت وسط نوار بالای وب‌سایت روی All Device کلیک کنید و آیفونی را که در خانه گم کرده‌اید را انتخاب کنید.

مرحله چهارم: اکنون پنجره|ی کوچکی در گوشه بالا سمت راست وب‌سایت پدیدار می‌شود. روی گزینه Play sound کلیک کنید. اکنون باید پس از گذشت چند ثانیه منتظر صدای زنگ مخصوصی باشید که به وسیله آن می‌توانید آیفونی را که در خانه گم‌ کرده‌اید را پیدا کنید.

شاید برایتان جالب باشد، با این سرویس علاوه بر پیدا کردن گوشی سایلنتی که گم شده امکان این وجود دارد که حتی اگر گوشی شما در مکانی قرار گرفته (فاقد کد امنیتی است) که دوست ندارید دیگران به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند میتوانید با یک کلیک ساده بر روی گزینه secure device برای تلفن همراه خود رمز عبور قرار دهید یا اگر گوشی شما گم شده و یا به سرقت رفته باشید با یک کلیک بر روی گزینه erase devise میتوانید اطلاعات خود را پاک کنید و یا اگر gps تلفن همراه شما روشن باشد میتوانید مکان دقیق گوشی خود را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست